Rebirth RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Rebirth RPG

Rebirth RPG on Shihon vuonna 2014 perustettu roolipeli jossa pelataan koirilla, susilla ja koirasusilla.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lumimyrsky

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptySu Syys 07, 2014 2:33 pm

First topic message reminder :

Haibara
Nuori, ruskea susinaaras käveli syvässä lumihangessa. Se oli lähtenyt etsimään ruokaa isosiskolleen Akemille, mutta tässä lumimyrskyssä ei nähnyt nenäänsä pitemmälle. Haibara nuuhki ilmaa ja haistoi vieraan koiran hajun. Se kävi maate ja alkoi murista. Kisamen tyttärenä sen piti olla varuillaan.
"Kuka siellä?!" Haibara haukkui.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com

KirjoittajaViesti
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyMa Syys 08, 2014 12:15 pm

Black Satan tippui jokeen. Joesta hän huusi: "Tämä ei pääty tähän, kuulette minusta vielä!" Black Satan ui pois ja Halo hurrasi Haibaralle. Akira kiitti Haibaraa ja juoksi katsomaan pentuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyMa Syys 08, 2014 2:47 pm

Haibara
Battouga oli vienyt Haibaran voimat. Se saattoi vaan maata maassa. Pian se kuitenkin ravisteli itsensä ja meni takaisin siskonsa luokse. Akemi hymyili pikkusiskolleen.
"Hyvin tehty! Kumpa vain isä olisi nähnyt!" Akemi kehui. Haibara horjahti ja kävi makuulle Akemin ja pentujen viereen. Naaras katsoi Akiraa ja Haloa.
"Oletteko te kunnossa? Tuon lurjuksen hampaat eivät ole leikin asia."
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyMa Syys 08, 2014 2:54 pm

"Olen kunnossa.", totesi Halo. "Minäkin olen kunnossa.", sanoi Akira. Halo asteli erään ruskavalkoisen naaraspennun luokse ja kysyi: "Sopisiko tälle nimeksi Hoshi? Nimi tulisi äidiltäni." Akira asteli luolan syrjäiseen kolkkaan ja istahti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyMa Syys 08, 2014 3:12 pm

Haibara
"Kuinka kaunis nimi, Halo!" Akemi sanoi. "Tietysti voimme nimetä hänet Hoshiksi. Onko sinulla ideoita, pikkusisko?" Akemi kysyi Haibaralta.
"Minulla? Noh tuota..." Haibara katsoi pientä mustaa urospentua. "Miksi emme anna hänelle nimeksi Raven? Minulla on urhea ystävä nimeltään Raven, Notian laumassa." Akemi nyökkäsi. Haibara katsoi Akiraa. "Onko sinulla ideoita, Akira?" Naaras huudahti
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyMa Syys 08, 2014 3:16 pm

"Hmm, sopisiko tämän pennun nimeksi Stella?", ehdotti Akira, joka katsoi pientä valkoista pentua. "Kävisikö tämän ruskean nimeksi Darwin?", ehdotti Halo, joka katseli ruskeaa pentua. "Minulla on sen niminen ystävä Anatolissa, hän on entinen Gyriseläinen."
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyMa Syys 08, 2014 3:21 pm

Haibara
"Molemmat käyvät. Kiitos teille kaikille!" Akemi kiitti ja kääntyi katsomaan Shuichia. "Shuichi-Kulta? Mitä mieltä sinä olet?" Shuichi vilkaisi kahta jäljellä olevaa pentua. Molemmat olivat uroksia. Toinen oli samanlainen kuin Akemi, ja toinen oli Shuichin näköinen mustaruskea.
"No... Pidätkö nimistä Orion ja Sirius?" Shuichi kysyi. Haibara nousi istumaan.
"Minä pidän niistä, vai mitä sisko?" Akemi mietti vähän aikaa.
"Kyllähän tuo käy."
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyMa Syys 08, 2014 3:24 pm

"Kauniita nimiä.", sanoi Halo. Akira oli kävellyt ulos ja nyt hänen tunteensa pääsivät valloilleen, kun hän ajatteli pentuja. `Taigo, onko siitä jo niin kauan. Katsele meitä taivaasta, lupaan suojella pentuja. `Akira seisoi pihalla ja kuuli jonkun kävelevän luolasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyMa Syys 08, 2014 3:33 pm

Haibara
Naaras huomasi Akiran menneen ulos. Haibara päätti seurata Akiraa. Se istui Akiran viereen.
"Kauniita tähtiä..." Se aloitti.Jokin vaivaa häntä... Mikäköhän? Haibara ajatteli.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyMa Syys 08, 2014 3:38 pm

"Niin on.", Akira sanoi, kun kyyneleet virtasivat sen poskille. "Kun näin pennut, muistin vanhan ystäväni ja isäsi henkivartijan Taigon.", Akira huokaisi ja jatkoi: "Taigo oli minulle kuin veli, mutta vuosi sitten Gyrisen joukot hyökkäsivät, Zodiac hyökkäsi minun ja Taigon kimppuun ja tappoi Taigon, sitä tekoa en anna sille petturille anteeksi!" Akira katsoi ensin Haibaraa ja sitten tähtitaivasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyMa Syys 08, 2014 6:14 pm

Haibara
"Voi hyvät jumalat...." Haibara mutisi, kun tunsi kyyneleiden nousevan omiin silmiinsä. "Olen pahoillani... Anteeksi että kysyin..."
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyTi Syys 09, 2014 12:44 pm

"Ei se mitään.", Akira lohdutti Haibaraa. Akira palasi takaisin luolaan ja kysyi Akemilta: "Akemi, saanko ryhtyä pentujen kummiksi?" Shuichi nyökkäsi, hän odotti Akemin vastausta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyTi Syys 09, 2014 2:51 pm

Haibara
Haibara käveli Akiran perässä luolaan. Akira pyysi tulla pentujen kummiksi. Haibara hymyili.
"Minulla ei ole mitään sitä vastaan. Minusta se on hyvä idea." Haibara sanoi, iskien silmää Akemille. Akemi hymyili Akiralle lempeästi.
"Miksi ei? Tervetuloa perheeseen Akira!" Akemi naurahti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyTi Syys 09, 2014 4:21 pm

"Kiitos, kiitos.", Akira kiitti, iskien samalla silmää Haibaralle. Akira kävi Akemin viereen makuulle ja auttoi pesemään pennut. "Katsokaa!", Akira huudahti iloisesti, kun näki Stellan avaavan silmänsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyTi Syys 09, 2014 4:41 pm

Haibara
"Voi kuinka suloinen!" Haibara huudahti iloisena, ja huomasi Orionin myös avaavan silmiään. Haibara nauroi onnesta kun Shuichi kävi makuulle pentujen viereen ja Raven alkoi kiivetä Shuichin kuonoa pitkin. Haibara katsoi Haloa, ja naurahti.
"Tule sinäkin!" Haibara sanoi sille. Yhtäkkiä luolan sisäänkäynnille saapui toinen koira.
"Tervehdys, Akemi." Uros sanoi.

//Conan liittyy peliin.//
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyTi Syys 09, 2014 7:16 pm

Halo meni pentujen luokse ja leikki niiden kanssa. Se yllättyi, kun näki vieraan koiran. "Kuka sinä olet?" kysyivät Akira ja Halo yhteen ääneen. Akira käveli vieraan koiran luokse ja heilutti häntäänsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyTi Syys 09, 2014 8:29 pm

Conan ja Haibara
"Tervehdys. Olen Conan, Kenraali Notian laumasta. Olen kuitenkin syntyjään Voreiosta, joten ei ole mitään pelättävää." Conan sanoi ystävällisesti. Haibara oli hieman yllättynyt Conanin paluusta, sillä mustasta susiuroksesta ei ollut kuulunut mitään viikkoihin. Haibara hymyili Conanille ja rupesi makaamaan Akemin viereen. Akemi katsoi kun hänen pikkusiskonsa läheinen ystävä jutteli Halon ja Akiran kanssa.
"Etkö aio mennä?" Akemi kuiskasi Haibaralle. Haibara ravisti päätään.
"En. Nyt on koston aika." Haibara sanoi. "Hän ei kertonut minulle mitään missä hän oli tai mitä oli tekemässä, joten en aio puhua hänelle vähään aikaan. Katsotaan miltä tuntuu kun ei tiedä mitään!" Akemi naurahti. Hänen nuorempi siskonsa oli joskus aikamoinen jääräpää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyKe Syys 10, 2014 2:12 pm

"Hauska tutustua Conan.", Halo sanoi, Akira sanoi samaa. "Minä olen Voreion kenraali Halo.", nuorukainen esittäytyi. "Minä olen Akira.", Akira esittäytyi. "Miten asiat sujuvat laumassasi?", Akira kysyi kiinnostuneena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyKe Syys 10, 2014 3:58 pm

Conan ja Haibara
"No tuota, eivät pahasti, mutta parempia päiviä on nähty..." Conan kertoi. "Olen jahdannut Zodiacin lähettämiä murhaajia parin viikon ajan. Ne tulivat Taiyokaze-Herran reviirille ja uhkasivat tappavansa upseeriston. Taiyokaze-Herra saapui paikalle ja ajoi pahantekijät tiehensä, mutta meidät kenraalit lähetettiin jäljittämään heitä. Itse olen Black Satan nimisen uroon perässä ja seurasin hänen hajuaan tänne. Oletteko nähneet häntä?" Conan kysyi Halolta ja Akiralta. Haibara piilotti kuononsa. En halua hänen tietävän Battougasta... Haibara ajatteli.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyKe Syys 10, 2014 4:03 pm

"Hän oli täällä ja me taistelimme.", Halo aloitti. "Niin, hän on minun pahin viholliseni.", jatkoi Akira. Akira kertoi Taigosta ja taistelusta, jossa oli saanut arpensa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyKe Syys 10, 2014 7:20 pm

Conan ja Haibara
"Kamala tyyppi... Olin oikeassa lähteä hänen peräänsä." Conan sanoi kun Akira oli kertonut tarinansa. Conan ravisti turkkiaan hieman. "Kiitos, teille molemmille. Jatkan etsintää huomenaamulla jos haluatte mukaan." Conanin vakava ilme katosi ja sen tilalle nousi virne. Susiuros katsoi Akemia. "Mutta matkalla kuulin vanhalta kamultani Tomilta että Voreion Ylipäällikön vanhin tytär on tullut äidiksi! Onneksi olkoon, Akemi! Sinä myös, Shuichi!" Conan naurahti. Akemi ja Shuichi hymyilivät lempeästi.
"Kiitos Conan." He kiittivät. Akemi tökkäsi Haibaraa tassullaan, mutta ruskea naaras ei suostunut katsomaan Conania. Musta uros käveli leikkisästi Haibaran luokse ja kumartui Haibaran korvanjuurelle.
"Ja sinä...? Oletko sinä pentujen murjottava täti?" Conan kysyi leikkisästi. Haibaran naama meni punaiseksi ja se murahti varoittavasti. Conan vain naurahti. "Taidat olla! Onneksi olkoon!" Silloin Haibara suuttui. Naaras haukahti ja raapaisi Conania kuonoon.
"Typerä! Anna minun olla!" Haibara huusi. Conan asteli takaisin Akiran ja Halon viereen ja iski näille silmää.
"Olen jo tottunut." Uros sanoi ja virnisti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyTo Syys 11, 2014 1:40 pm

Halo iski silmää Conanille ja sanoi: "Vai niin.". Akira oli kävellyt Haibaran luokse. Kun Conan ehdotti, että he auttaisivat etsimään Black Satania, Akira nyökkäsi. "Minä tulen myös." Halo totesi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyTo Syys 11, 2014 7:25 pm

Conan ja Haibara
"Hienoa. Kiitos teille molemmille!" Conan kiitti Akiraa ja Haloa. Haibara tuhahti.
"Lumimyrsky on lakannut. Jos lähdette nytten, niin saatte hänen hajunsa paremmin." Naaras sanoi ja kääntyi poispäin. Conan vilkaisi ulos.
"Totta! Ja aurinko on myös nousemaisillaan." Conan totesi, ja astui ulos.
"Halo, Akira? Lähdetäänkö?"
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyPe Syys 12, 2014 9:46 am

"Mennään!", Halo huudahti ja syöksyi ulos luolasta. Akira käveli rauhallisesti ulos luolasta ja odotti Connania. "Anteeksi, en ehdi lä'hteäkkään. Minun pitää mennä tapaamaan perhettäni.", Halo selitti. Halo poistuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Shiho


Posts : 125
Join date : 31.05.2014
Age : 23

Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 EmptyPe Syys 12, 2014 4:07 pm

Conan ja Haibara
"Ei se mitään. Jatkan jäljitystä Haibaran kanssa." Conan sanoi ja vilkaisi narttuja. Haibara huokaisi.
"Kai sitä on nyt pakko tulla..." Haibara sanoi ja niin kaksikko jätti Akemin luolan taakse ja katosi metsään.

//Conan ja Haibara poistuvat//
Takaisin alkuun Siirry alas
https://rebirthrpg.palstani.com
Sponsored content





Lumimyrsky - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lumimyrsky   Lumimyrsky - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lumimyrsky
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Rebirth RPG :: Heracleitus :: Kessen Vuoret-
Siirry: