Rebirth RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Rebirth RPG

Rebirth RPG on Shihon vuonna 2014 perustettu roolipeli jossa pelataan koirilla, susilla ja koirasusilla.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Tokyo Collie
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Tokyo Collie


Posts : 6
Join date : 09.06.2014
Age : 28

Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) Empty
ViestiAihe: Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka)   Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) EmptyKe Syys 10, 2014 8:38 pm

//Sitten kun kerkeät, niin Susihukka ja Halo tänne//

German

Saksanpaimenkoira hyppäsi pois joesta, kala suussaan. Vaikka aurinko paistoi, vesi oli viileää, sillä syksy oli saapumassa. Lassie ja pennut piti ruokkia ennen talven tuloa. Ruokaa pitäisi ruveta varastoimaan luolassa, jos perhe halusi selvitä talven läpi hengissä. German pudotti kalan maahan muiden päivän kalojen viereen. German ravisteli turkkinsa kuivaksi ja istahti alas, nauttien viimeisistä auringonsäteistä. Pian niitäkään ei enään näkyisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) Empty
ViestiAihe: Vs: Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka)   Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) EmptyPe Syys 12, 2014 10:38 am

Halo oli kalastamassa kauenpana joella. Se oli saanut hyvän saaliin ja syönyt. Nuorukainen käveli vähän matkaa, kunnes näki saksanpaimenkoiran, collienartun ja pentuja. Halo käveli perheen luokse ja tervehti heitä. "Hei, keitä olette? Olen Halo, Voreion kenraali", uros esittäytyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tokyo Collie
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Tokyo Collie


Posts : 6
Join date : 09.06.2014
Age : 28

Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) Empty
ViestiAihe: Vs: Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka)   Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) EmptyPe Syys 12, 2014 5:18 pm

German

Ensin German säikähti ja astui puolustavaisesti Lassien ja pentujen eteen. SItten uros kertoi olevansa Voreiosta, ja German rauhoittui.
"Tervehdys, Halo. Minä olen German, tämä on puolisoni Lassie sekä minun pentuni. Tervehtikäähän!" German käski pentujaan.
"Hauska tavata!" Pennut sanoivat yhteen aikaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) Empty
ViestiAihe: Vs: Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka)   Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) EmptyPe Syys 12, 2014 5:38 pm

"Hauska tavata teidätkin.", Halo sanoi. Mistä laumasta olette?", kysyi Halo, joka oli käynyt makuulle ja katseli pentujen leikkejä. Halo katseli taivaalle ja nautti auringonpaisteesta. Halolle tuli liian kuuma, joten hän hyppäsi jokeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tokyo Collie
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Tokyo Collie


Posts : 6
Join date : 09.06.2014
Age : 28

Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) Empty
ViestiAihe: Vs: Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka)   Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) EmptyPe Syys 12, 2014 5:43 pm

German

"Anatolista." German sanoi. German naurahti kun Hurricane ja Laura loikkasivat jokeen Halon perässä. Onneksi pennut osasivat jo uida.
Takaisin alkuun Siirry alas
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) Empty
ViestiAihe: Vs: Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka)   Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) EmptyPe Syys 12, 2014 5:48 pm

Halo ravisteli turkkiaan, kun nousi joesta. "Minulla on siellä muutama ystävä.", Halo kertoi. "Teillä on tosi kauniita pentuja.", Halo kehui. Yhtäkkiä ruskeavalkoinen koirasusi juoksi heidän luokseen. "Hei kaikki, olen Halo isoveli Flame.", koirasusi esittäytyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tokyo Collie
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Tokyo Collie


Posts : 6
Join date : 09.06.2014
Age : 28

Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) Empty
ViestiAihe: Vs: Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka)   Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) EmptySu Syys 14, 2014 2:22 pm

German

"Mukava tutustua, Flame. Olen German ja tässä on perheeni." German esittäytyi Flamelle. "Oletko sinäkin Voreiosta?" Hurricane loikkasi pois joesta ja alkoi hyppiä Flamen jalkojen ympärillä. German astui lähemmäs ja otti Hurricanea niskakarvoista kiinni. Saksanpaimenkoira nosti poikansa kauemmas. "Hurricane! Muistatko että pitää olla kohtelias muita kohtaan?" German kysyi. Hurricane naurahti ja katsoi Flamea.
"Anteeksi, Herra!" Hurricane huudahti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Susihukka
Komentaja
Komentaja
Susihukka


Posts : 105
Join date : 31.07.2014
Age : 25

Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) Empty
ViestiAihe: Vs: Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka)   Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) EmptySu Syys 14, 2014 5:09 pm

"Ei se haittaa Hurricane. Kyllä olen Voreiosta." Flame istui veljensä viereen. Halo kuitenkin nousi seisomaan ja alkoi leikkiä Hurricanen kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) Empty
ViestiAihe: Vs: Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka)   Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kalatstusretki (Kaksinpeli, Susihukka)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Rebirth RPG :: Heracleitus :: Oxbow Joki-
Siirry: